Въпроси и отговори относно регистъра на заетостта и единния електронен трудов запис
Дата и час: 25.02.2025 г., 10,00 – 13,30 ч.
Място на провеждане: онлайн през платформата ZOOM /чрез линк за достъп/
Лектор: Теодора Дичева – юрист, с над 11 годишен опит като Директор на правната дирекция към изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“
В програмата:
- Детайлен коментар на Наредбата за вписване в регистъра на заетостта:
- Практическо решение за работодателите и органите по назначаване за изпълнение на задължението за оформяне на трудовите и служебните хартиени книжки на работниците и служителите и на държавните служители:
– Форматът и редът за съхранение на данните в регистъра на заетостта, редът и сроковете за вписване, заличаване и удостоверяване на обстоятелства, условията за достъп до данните в регистъра;
– Достъпът на работника или на държавния служител до единния му електронен трудов запис и до информация за историята на достъпите до единния му електронен трудов запис;
– Правото на работодателите и органите по назначаване на достъп до информацията в единния електронен трудов запис – от кой момент достъпът ще е възможен и кои данни ще са видими?
– Ще може ли работодателите да видят в регистъра на заетостта кога техният работник е сключил трудов договор за допълнителен труд?
– Новия код ЕКАТТЕ за регистрация на повече от едно място на работа при работа от разстояние
– Преглед на данните, които ще подлежат на вписване в единните електронни трудови записи на работниците и служителите и на държавните служители
– Кога влиза в сила закона за работодателите и за органите по назначаване?
– Какъв е предвиденият срок за оформянето на трудовите и служебните книжки от работодателите и органите по назначаване?
– Какъв е срокът за вписване в регистъра на заетостта на всички данни от служебните книжки на държавните служители по действащи служебни правоотношения?
– Имат ли задължение работодателите да вписват данните от хартиените трудови книжки на наетите от тях работници в новосъздадения регистър на заетостта?
– Ще продължи ли да бъде основен удостоверителен документ трудовата/служебната книжка за вписаните в нея обстоятелства, след като започне ползването на регистъра на заетостта?
-
Такса за участие: 165 лв. без ДДС /198 лв. с ДДС/
Допълнителна информация и записване: 0882070662, 0882264722