Тема: Въпроси и отговори относно регистъра на заетостта и единния електронен трудов запис

Въпроси и отговори относно регистъра на заетостта и единния електронен трудов запис

Дата и час: 25.02.2025 г., 10,00 – 13,30 ч.

Място на провеждане: онлайн през платформата ZOOM /чрез линк за достъп/

Лектор: Теодора Дичева – юрист, с над 11 годишен опит като Директор на правната дирекция към изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“

В програмата:

  • Детайлен коментар на Наредбата за вписване в регистъра на заетостта:
  • – Форматът и редът за съхранение на данните в регистъра на заетостта, редът и сроковете за вписване, заличаване и удостоверяване на обстоятелства, условията за достъп до данните в регистъра;
    – Достъпът на работника или на държавния служител до единния му електронен трудов запис и до информация за историята на достъпите до единния му електронен трудов запис;
    – Правото на работодателите и органите по назначаване на достъп до информацията в единния електронен трудов запис – от кой момент достъпът ще е възможен и кои данни ще са видими?
    – Ще може ли работодателите да видят в регистъра на заетостта кога техният работник е сключил трудов договор за допълнителен труд?
    – Новия код ЕКАТТЕ за регистрация на повече от едно място на работа при работа от разстояние

  • Практическо решение за работодателите и органите по назначаване за изпълнение на задължението за оформяне на трудовите и служебните хартиени книжки на работниците и служителите и на държавните служители:
  • – Преглед на данните, които ще подлежат на вписване в единните електронни трудови записи на работниците и служителите и на държавните служители
    – Кога влиза в сила закона за работодателите и за органите по назначаване?
    – Какъв е предвиденият срок за оформянето на трудовите и служебните книжки от работодателите и органите по назначаване?
    – Какъв е срокът за вписване в регистъра на заетостта на всички данни от служебните книжки на държавните служители по действащи служебни правоотношения?
    – Имат ли задължение работодателите да вписват данните от хартиените трудови книжки на наетите от тях работници в новосъздадения регистър на заетостта?
    – Ще продължи ли да бъде основен удостоверителен документ трудовата/служебната книжка за вписаните в нея обстоятелства, след като започне ползването на регистъра на заетостта?

      Такса за участие: 165 лв. без ДДС /198 лв. с ДДС/

      Допълнителна информация и записване: 0882070662, 0882264722

Още продукти
НОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЗА КИБЕРСИГУРНОСТ – обучение по директива МИС 2…